Erikoistuntemusta neurologisten sairauksien hoidosta ja laajaa kokemusta kaikenikäisten kokonaisvaltaisesta fysioterapiasta

FysioPeimari Oy:n henkilökunnalla on vahva ammattiosaaminen kuntoutustarpeissa, jotka liittyvät neurologisiin sairauksiin, tuki- ja liikuntaelinvaivoihin, urheiluvammoihin, kipuun, tapaturmien jälkeisiin tiloihin ja leikkausten jälkihoitoon sekä lymfasuoniston toimintahäiriöihin. Pidämme huolta ammattitaidostamme säännöllisen kouluttautumisen avulla.

FysioPeimari Oy tarjoaa laadukkaita fysioterapia-, lymfaterapia-  ja hierontapalveluita kaikenikäisille asiakkaille Paimion ja lähikuntien alueella. Toimimme lääkinnällisten hoitohihojen ja –sukkien, sekä erilaisten tukien jälleenmyyjänä. Valikoimissamme Medin ja Bernerin tuotteita.

FysioPeimari Oy:ssa on mahdollista saada Kelan vaikeavammaisten kuntoutusta sekä lapsille että aikuisille, myös allasterapiana ja kotikäynteinä. Toimintamme on auditoitu Kelan toimesta ja todettu erittäin laadukkaaksi erityisesti ammattiosaamisemme ja tilojemme puolesta.

Olemme Varsinais-Suomen hyvinvointialueen ( Varha ) sopimuskumppani. Kuulumme OmaFysio-yrittäjiin, mikä mahdollistaa vakuutusyhtiöiden maksaman fysioterapian vastaanotollamme. Sinulla on mahdollisuus valita terapiapaikkasi perustuen potilaan valinnanvapauteen. Ota yhteyttä, autamme mielellämme.

FysioPeimariin voit tulla kaikissa liikkumiskykyysi liittyvissä ongelmissa. Meillä on osaamista akuuttien kiputilojen ja tuki-ja liikuntaelinvaivojen hoidosta. Saat nopeasti avun vaivaasi ja paluu normaaliin toimintaan nopeutuu.

Ylläolevasta grafiikasta näet kuvauksen asiakkaistamme vuonna 2023. Yksityinen fysioterapia-ala on joutunut monenlaisen myllerryksen kohteeksi mm. kela-korvauksien poistumisen ja sote-uudistuksen vuoksi. Olemme kiitollisia asiakkaillemme, jotka muutoksista huolimatta luottavat toimintakykynsä parantamisen meidän käsiimme.

Tervetuloa FysioPeimariin, hyvinvointisi on meille tärkeää!