LPG-hoito

LPG- hoito on kehitetty 1980-luvulla alunperin palovammojen ja arpikudosten hoitoon. Kyseessä on alipainehoito, mikä kiihdyttää verenkiertoa ja lymfakiertoa. Motorisoidut rullat hoitopäässä aiheuttavat hoidettavaan kudokseen syvyysvaikutuksen. LPG-laite on hyväksytty lääketieteelliseksi hoitolaitteeksi maailman laajuisesti. Laitteen on kehittänyt LPG Systems.

LPG-hoito

• kiihdyttää verenkiertoa ja lymfanestekiertoa

• helpottaa kipua

• laukaisee lihasjännityksiä

• lisää lihaskalvojen liikkuvuutta ( fasciamobilisointi )

• lisää nivelten liikkuvuutta

• aktivoi lihaksia ennen urheilusuoritusta

• nopeuttaa palautumista urheilusuorituksen jälkeen

• pehmentää arpikudosta ja vähentää arven ja palovamman aiheuttamaan kiristystä iholla

• muokkaa rasvakudosta

• silottaa selluliittia ja appelsiini-ihoa

LPG-hoitoa voidaan käyttää fysioterapiassa laaja-alaisesti kaikissa tilanteissa, joissa tarvitaan tulehdusreaktion ja kivun lievittämistä, turvotuksen vähentämistä sekä liikkuvuuksien lisääntymistä. Hoito on turvallinen ja sitä voidaan käyttää kaikenikäisille.

Urheilijoille LPG-hoito on erityisen suositeltavaa. Se tehostaa palautumista ja valmistaa lihaksia suoritukseen. Hoito myöskin nopeuttaa lihasvammojen parantumista ja hoitaa sekä laukaisee lihsaten jännitystiloja.

LPG-hoidolla voidaan myöskin vaikuttaa rasva-aineenvaihduntaan. Rasavasoluja stimuloidaan alipainehoidon avulla jolloin lipolyysi ja rasvan poistuminen soluista tehostuu.

FysioPeimarissa on käytössä markkinoiden uusin LPG-laite Cellu M6 Alliance. Tervetuloa tehokkaaseen hoitoon!

AJANVARAUS LPG-HOITOON SOITTAMALLA p. 02 47 33381 / 050 3576676

Ilman lääkärin lähetettä tullessasi varaa aika urheiluhieroja Miikka Niemiselle. Lääkärin lähetteellä varaat ajan fysioterapiaan ja LPG-hoito yhdistetään muuhun terapiaasi tarvittaessa.

Hinnat löytyvät “hinnasto” sivultamme.